Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA "MIOLANS", vienotais reģ.Nr.40103055064 (turpmāk tekstā - miolans.lv) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

1.     Tā kā miolans.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

2.     Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.miolans.lv, mūsu birojā Mež iela 4, Rīgā (Pārdaugavā), vai pa tālruni 67619130.

3.     miolans.lv seifu un metāla skapju cenas norādītas ar PVN 21%; metāla durvju, kases moduļu cenas - bez PVN (Nodokļa atgriezta maksāšana. LR PVN likums p.142, p.143). Preču piegādes un uzstādīšanas pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

  1. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu, iespējams arī norēķins skaidrā naudā.
  2.  Pasūtītās produkcijas izgatavošana tiek veikta pēc 50% priekšapmaksas saņemšanas. Gatavas produkcijas izsniegšana pēc pilnas apmaksas saņemšanas. Īpašumtiesības uz Preci tiek saglabātas SIA „MIOLANS” līdz brīdim, kad klients ir apmaksājis Produkcijas pilnu vērtību.
  3. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad miolans.lv paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.
  4. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu būt atsūtītas instrukcijas, rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamā dokumentācija.
  5. Preces lietošanas instrukcija tiek izsniegta klientam preču saņemšanas laikā vai arī tiek nosūtīta klientam uz e-pastu.
  6. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, tai skaitā seifi un metāla skapji ar elektronisku vai mehānisku kodu, lūdzam  rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju.
  7. Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas vai normālas darbības traucējumi, par tālāko rīcību nekavējoties jākonsultējas pa tālruni  67619130.

11.  Informāciju par tehniskajām problēmām un bojājumiem pieņemam uz e-pastu [email protected]  vai pa tālruni +371 67619130.

12.  Preces garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā.

Garantijas remonts tiek veikts darba dienās pēc adreses: Meža iela 4, Rīgā, darba laiks no plkst.8-00 līdz 16-30.

Gadījumā, ja uz remonta darbiem  nepieciešama izbraukšana, transporta izdevumus apmaksā Pircējs.

SIA “ MIOLANS”  ir tiesības atteikties no garantijas remonta veikšanas sekojošos gadījumos:

-        ja iekārtai ir mehāniski bojājumi;

-        ja patvalīgi veikts remonts;

-        ir  pārkāpti produkcijas ekspluatācijas noteikumi.

Uz garantijas remontu neattiecas bojājumu novēršana, ja tie radušies Produkcijas nepareizas ekspluatācijas vai trešo personu darbībās vai bezdarbības dēļ.

13.  Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

14.  miolans.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja miolans.lv darbiniekiem neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.

15.  Jautājumu gadījumā rakstiet uz e-pastu [email protected] var zvaniet pa  tālruni +371 67619130.